Alla inlägg under september 2014

Av mindandbody - 29 september 2014 11:06

Jag har bestämt mig för att ta mitt stora intresse ett steg vidare. Jag är utbildad kostrådgivare och brinner för hälsa och framför allt att hjälpa människor som behöver gå ner i vikt. Min utmaning i vinter är att själv göra en förändring och se hur det kan ändra min kropp och mitt tankesätt. I september skaffade jag mig en personlig tränare som lägger upp nya träningscheman åt mig månadsvis, och även upplägg för min kosthållning. Jag har ingen specialkompetens inom träningsnutrition och ska försöka att inte lägga mig i för mycket angående den mat han tycker jag ska äta. I det stora hela verkar vi vara ganska överens på den fronten.


I november startar en tävling som jag är anmält till, PTO Challange. Det är samma upplägg som jag haft tidigare med träningsscheman, kostupplägg, personlig tränare osv. Skillnaden är att vi är ett gäng som tävlar om resulten och kan vinna priser. Tävlingsmänniska som jag hoppas jag att det ska ge mig en extra kick att göra bra ifrån mig. Tävlingen pågår i fyra månader och ni är välkomna att följa mig genom den här på bloggen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


mind ☆ body ☆ spirit

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards